Naplánovanou úlohu můžete vytvořit následujícím způsobem:
- přihlaste se do Control Panelu pomocí svých přihlašovacích údajů: název účtu (FSK-12345) a heslo;
- v hlavním menu vyberte sekci "COMPUTING";
- vyberte Datacentrum;
- v levém menu v sekci "NÁSTROJE" vyberte "Naplánované úlohy";
- klikněte na tlačítko "PŘIDAT ÚLOHU";
- zobrazí se vyskakovací okno "Přidat novou úlohu", ve kterém je možné zadat:
- Cloud Server: server, na kterém chcete naplánovat úlohu. Seznam bude obsahovat pouze existující Cloud servery, které jsou zapnuté nebo vypnuté;
- Stav (Zapnutie/Vypnutie): zda chcete, aby úloha byla "aktivní" nebo "pozastavena";
- Úloha: typ úlohy, kterou chcete naplánovat na Cloud serveru;
- Datum spuštění: datum, kdy chcete úlohu spustit (datum nesmí předcházet datu zadání);
- Čas: čas, kdy chcete úlohu spustit (čas nesmí předcházet času zadání);
- Opakující se úloha: tato možnost umožňuje vytvořit opakující se naplánované úlohy;
- Poznámky: případné poznámky k typu plánované úlohy;
- Po naplánování úlohy musíte stisknout tlačítko "ENTER" pro potvrzení a aktivaci úlohy.
Aplikace neumožňuje naplánovat úlohu na méně než 5 minut dopředu. První možný úkol proto musí být naplánován na dobu pozdější než 5 minut po jeho vytvoření.
Některé naplánované úlohy nemusí být úspěšné, v takovém případě je možné ověřit výsledek v detailu každé jednotlivé úlohy, v "
LOGU OPERACÍ" datacentra nebo v rámci jednotlivých Cloud serverů.
Naplánované úlohy lze vytvářet také prostřednictvím zobrazení "
Kalendář" kliknutím myši na konkrétní den a výběrem možnosti "
Nová naplánovaná úloha".
Nezapomeňte, že úlohy nelze vytvářet s časovými údaji v minulosti.